loading

Online marketing a reklama

Korporátna identita, webstránky a aplikácie, video a fotografia.

gastroalka
01

Google ADS a Facebook manager

Cieľom marketingovej kampane bolo zvýšiť konverzie (zvýšiť množstvo objednávok) a povedomie o značke.

ipro
02

Google ADS a Facebook manager

Cieľom marketingových kampaní bolo zvýšiť konverzie (zvýšiť množstvo objednávok) a povedomie o značke.

startlogo
03

Google ADS a Facebook manager

Cieľom marketingových kampaní bolo zvýšiť konverzie (zvýšiť množstvo objednávok) a povedomie o značke. Projekt Startlogo sa zaoberá tvorbou firemnej identity.

freebooks
03

Google ADS a Facebook manager

Cieľom marketingových kampaní bolo zvýšiť konverzie (stiahnutia aplikácie) a povedomie o značke.

justin paukin
04

Google ADS

Cieľom marketingovej kampane bolo zvýšiť konverzie (zvýšiť množstvo objednávok) a povedomie o značke.

jate
05

Google ADS a Facebook manager

Cieľom marketingovej kampane bolo zvýšiť konverzie (zvýšiť množstvo objednávok) a povedomie o značke.

Mate záujem? Kontaktujte nás.

Neváhajte a pustite sa do toho s nami!